-

OjciecDyrektor : Kiedy bogowie zorientowali się, że nie zdołają ukryć wszystkich swoich szwindli, stworzyli ekonomistów.

Suplement zdjęciowy nr 4 - Ukraina 2022

To już czwarta i ostatnia paczka zdjęc ze specjalną dedykacją dla Ewarysta, który juz sam nie wie czy lepszy jest rosyjski czy ukraiński, i który mu się bardziej kojarzy z ludobójstwem Polaków. Więc, aby sobie odpocząć od tych dylematów zapraszam do obejrzenia zabójczo ludobójczych zdjęć. Ostrzegam - krajobrazy "banderowskie"....

A więc:

Świdowiec, część nr 1 (nie wiem dlaczego zdjęcie Dragobratu jest na pozycji nr 2....powinno być na samym koncu)

https://imgur.com/a/1hvhDsq

Świdowiec, część nr 2:

https://imgur.com/a/n29qxqY

Połonina Krasna - pasmo Klimowej:

https://imgur.com/a/gixL6jq

Steryszora (Połonina Czarna):

https://imgur.com/a/pAQAs6L

Berlebaszka, Pop Iwan Marmaroski:

https://imgur.com/a/wtEKBaW

Pop Iwan Czarnohorski:

https://imgur.com/a/QgBkXcN

Świdowiec - Bliźnica. Bliźnicki Płaj:

https://imgur.com/a/N12dE8S

 

Opis tras, z których pochodzącą ujęcia znajdują się na trzech poniższych linkach:

https://ojciecdyrektor.szkolanawigatorow.pl/ukraina-na-lekko-2022-cz-46

https://ojciecdyrektor.szkolanawigatorow.pl/ukraina-na-lekko-2022-cz-56

https://ojciecdyrektor.szkolanawigatorow.pl/ukraina-na-lekko-2022-cz-66



tagi: ukraina  góry  karpaty ukraińskie  zakarpacie  świdowiec  marmaroskie góry  berlebaszka  pietros czarnohorski  steryszora  pop iwan czarnohorski  poł9nina krasna  pop iwan marmaroski 

OjciecDyrektor
20 listopada 2024 13:22
48     781    4 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor
20 listopada 2024 14:21

Nie bardzo rozumiem co Ojciec Dyrektor chce udowodnić przez te obrazki.

 

Równie piękne tereny są chociażby w Polsce, wystarczy wspomnieć Bieszczady i Połoninę Caryńską, gdzie m. innymi rośnie nie tylko tocja alpejska, objęta w Polsce 

ścisłą ochroną gatunkową, ale również zaraza macierzankowa.

 

Apeluję do Ojca raz jeszcze, proszę tam na Ukrainę nie jeżdzić, tam jest niebezpiecznie, toczą się działania wojenne.

A teraz jeszcze mają ponoć rzucać jakieś rakiety czy pociski dalekiego zasięgu, ludzie w mediach na calą gębę mówią.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 20 listopada 2024 14:21
20 listopada 2024 14:33

Bieszczady to fragment Karpat Wschodnich, ktore własnie pokazalem. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 14:33
20 listopada 2024 16:04

No tak, oczywiście.

Ale jak rozumiem, pokazał pan  tę część Karpat Wschodnich która leży na Ukrainie.

A tam niestety strzelają.

Gdyby Ojcu Dyrektorowi, Boże zachowaj, coś się stało, to z kim ja będę odbijał Królewiec?

A czas nagli, Ojcze, niedługo zakupię broń i idę na strzelnicę, muszę nauczyć się strzelać.

Mam nadzieję że minister Kamysz już ma przygotowany plan inwazji na Obwód Królewiecki.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 20 listopada 2024 16:04
20 listopada 2024 16:29

Pan Musk pyta się o pańską toyotę i proponuje swoją teslę. Niech wię Pan martwi o Amerykę...;). Bo nie ma bezpiecznych miejsc...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 16:29
20 listopada 2024 17:05

"Bo nie ma bezpiecznych miejsc..."

 

Pełna zgoda Ojcze.

Są miejsca niebezpieczne i bezpieczniejsze.

zaloguj się by móc komentować

Adriano @OjciecDyrektor
20 listopada 2024 19:34

Obejrzałem kilka fotek i nie rozumiem co Ojdyr ma na myśli pisząc " Ostrzegam - krajobrazy "banderowskie"....?

Bo czytałem kilka bzdur głoszonych przez historyków banderowskich ,którzy twierdzili ,że Adam i Ewa byli Ukraińcami ,ba nawet sam Pan Jezus był jakoby Ukraińcem.Czyżby Ojdyr takoż wierzył?

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Adriano 20 listopada 2024 19:34
20 listopada 2024 19:47

Obawiam się że Ojdyr wierzy w to co serwuje mejnstrim.

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor
20 listopada 2024 19:57

Zdjecia  i  widoki  przepiekne,...

...  ze  mozna  ich  Panu  szczerze  zazdroscic  !!!

 

Kazdy  z  nas  ma  juz  ,,z  grubsza,,  swoje  zdanie  w  tematach  ukrainskich  wyrobione  i  nie  tryska  ono  zbytnim  optymizmem,...  a  ,,wstawka-pijawka,,  do  Pana  Ewarysta  naprawde  ZBYTECZNA.  

zaloguj się by móc komentować

Adriano @Szczodrocha33 20 listopada 2024 19:47
20 listopada 2024 20:10

No... Jak można napisać taką głupotę "krajobrazy banderowskie" .Tak jakby to banderowcy je stworzyli.Ubóstwienie ideologi.

zaloguj się by móc komentować

chlor @OjciecDyrektor
20 listopada 2024 20:29

Krajobraz jest bez znaczenia, ważni są ludzie tam żyjący. Trochę w ciemno piszę, bo dotąd żadnego banderowca na żywo nie widziałem.

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Adriano 20 listopada 2024 19:34
20 listopada 2024 21:04

To taka ironia pod adresem Ewarysta. Ewaryst ma schizę na punkcie Ukraińców. Uważa, że oni chcą nas mordować,tak jak sowieccy agenci i ich podwładni w 1943-45. No i wszystko co ukraińskie jest "be" wg niego. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Paris 20 listopada 2024 19:57
20 listopada 2024 21:07

No ale jak się robi na swoim blogu wstawki - moim zdaniem zbyteczne - a potem banuje za to, że się wyraziło ową zbyteczność, to Rwaryst prowokuje mnie do takiego, a nie innego wyrażania swojej opinii o jego "wstawkach".

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @chlor 20 listopada 2024 20:29
20 listopada 2024 21:09

Noż jaja sobie robię z tym określeniem "krajobrazy banderowskie". Bo Ewarystowi Ukraina kojarzy się tylko z banderowcami i niczym więcej. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Adriano 20 listopada 2024 20:10
20 listopada 2024 21:09

Nie ma Pan za grosz poczucia humoru...szkoda.

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 21:04
20 listopada 2024 21:32

A  ja  sie  wcale  nie  dziwie...

...  jego  ,,schizie,,  !!!

 

Jesli  ja  w  ogole  ma.  Dla  mnie  jest  Pan  Ewaryst  mooocno  wyczulony  -  i  na  podstawie  wiedzy  swojej  -  ma  do  niej  pelne  prawo,...  no  i  dlaczego  ma  nie  uwazac,  ze  historia  znowu  sie  powtorzy.

No  i  napewno  nie  uwaza,  ze  wszystko  co  ukrainskie  jest  ,,be,,  ale  bardzo  duzo  spraw  i  rzeczy  nie  jest  cacy.  Nasze  relacje  sa  bardzo  bolesne  i  trudne,  i  dlugo  jeszcze  takimi  pozostana.  Czeka  nas  bolesny  proces  normowania  wlasnych  relacji,  a  to  potrwa  bo  wymaga  czasu,...  a  teraz  trzeba  nam  czesto  ,,huchac  na  zimne,,  tj.  byc  bardzo  uwaznym  i  ostroznym,  czyli  nie  dac  sobie  nasr*c  na  leb.  

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 21:07
20 listopada 2024 21:38

,,Wolnoc  Tomku  w  swoim  domku,,...

...  nie  wolno  sie  dac  sprowokowac,  Panie  Dyrektorze  !!!

zaloguj się by móc komentować

chlor @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 21:09
20 listopada 2024 21:40

Małych ukraińców widzę z okna ranną porą gdy idą do szkoły. Nie sposób ich pmylić z polakami. Chodzą tak szybko jak Polak biegnie, mają bardzo szerokie spodnie, i czapki jaskrawo pomarańczowe.

 

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Paris 20 listopada 2024 21:38
20 listopada 2024 21:57

Te relacje są bolesne i trudne, bo ludzie wolą lizać cudze rany zamiast zastanowić się, co było przyczyną tych ran. Od lizania ran można dostać wyczulenia, ale nie nabierze się właściwego rozeznania w sytuacji. 

Wiem, że Ewar6st może u siebie zrobic wszystko. A ja nie moge u siebie? Znam Ukraińców dość dobrze. Znam ich wady, znam i zalety. To co nas w ich irytuje jest dziedzictwem sowiecko-habsburskim, czyli rosyjsko-niemieckim. Ale można ich z tego dziedzictwa dość łatwo wyzwolić, bo ten bagaż rosyjsko-niemiecki nie wytrzymuje konkurencji z polskością. U ja to obserwuję nackażdym kroku. A polskości, jej rozszerzaniu w duszach Ukraińców przeszkadzają właśnie owi "wyczuleni". Ci wyczuleni mają jeszcze taką niemiłą manierę, że swoje uwagi nie kierują bezpośrednio w twarz Ukraińcom, ale do innych Polaków, czyli za plecami Ukraińców. Tak się żadnego człowieka nie zmieni na lepsze. Tak się nie skoryguje żadnej wady. Dla mnie to jest takie bardzo tchórzliwe. Wiem, że i Ukraińcom można powiedzieć, co nas denerwuje i oni to potrafia zrozumieć.

Przykład niedawny z życia. Jadę autobusem. Wchodzę i trochę śmierdzi, bo z tyłu autobusu dwóch facetów micno podpitych siedzi. Nagle wstaje, aby wysiąść, Polak i rzuca im tekst, że śmierdzą i żeby się umyli jak wchodzą do autobusu. Oni myślą, bo tak usłyszeli, że ten Polak ich wyzywa bo są Ukraińcami. On im wtedy jeszcze raz na głos powiedział, że nie dlatego że są Ukraińcami, ale że śmierdzą. Jak wysiadł z innego miejsca zrywa się mężczyzna i wygraża tym Ukraińcom, że zaraz ich wyrzuci z busa. Mówi do nich po UKRAIŃSKU. Jemu też było wstyd za tych dwóch śmierdzących. On też zrozumiał, o co Polakowi chodziło i podzielał jego zachowanie, bo sam ostro do nich wystsrtował.

Jak widać na takim przykładzie z życia, wszelkie fobie Ewarysta są jego urojonymi fobiami. Życie zaprzecza wszelkim jego tezom. 

Dlatego nie mogę i nie będę wzruszał ramionami, gdy będę słyszał coś takiego, jak u niego na blogu. To jest czysty patostream. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @chlor 20 listopada 2024 21:40
20 listopada 2024 21:58

Tak. Po stroju poznać Ukraińców. Ale nie zawsze...:)

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 21:57
20 listopada 2024 22:35

U  siebie  moze  Pan  wszystko,...

...  tak  samo  jak  Pan  Ewaryst  u  siebie,...  ale  on  do  nikogo  ,,nie  chodzi,,  i  nie  spotkalam  sie  zeby  robil  jakies  ,,wstawki-pijawki,,  pod  czyimis  adresami...  chyba,  ze  juz  zapomnialam  !!!

 

A  Panski  przyklad  ,,z  zycia,,  to  nie  ,,wyrocznia,,.  Prosze  sobie  wyobrazic,  ze  ja  tez  mialam  w  ubieglym  roku  ,,mocna  jazde,,  z  jedna  bezczelna  Ukra.  Zeby  sie  nie  rozpisywac  -  to  dalam  jej  ,,akademicki  kwadrans,,  na  zwiniecie  jej  majdanu  i  wyprowadzenie  sie  w  inne  miejsce  handlowe,  pod  rygorem  wezwania  Strazy  Miejskiej  albo  i  nawet  Policji.  Dziunia  poszla  po  jednego  swojego  ziomka  i  po  10  minutach  zniknela.  Cale  moje  ,,spiecie,,  z  nia  bylo  obserwowane  z  wielkim  zainteresowaniem,  a  potem  dostalam  troche  podziekowan  za  tzw.  ,,postawe,,.  

Od  tamtej  pory  ,,nie  znamy  sie,,...  a  jak  przechodzimy  obok  siebie  to  odwracamy  glowy.  Zeby  nie  wyszlo  na  totalna  beznadzieje,  to  znam  innych  Ukrow,  ktorzy  sa  diametralnie  rozni  od  tej  Ukrainki  -  podkreslam  cwanej  i  zuchwalej.  Niemniej  jednak  ,,zadra,,  pozostala  i  jest,...  i  rzutuje  na  kolejne  moje  relacje  z  nimi.

 

Takze  ja  ,,w  zaHFyt,,  nie  wpadam,...  bo  nawet  inni  Ukraincy  mowia  zeby  uwazac.  Jednym  slowem  -  rozumiem  i  podzielam  tezy  Pana  Ewarysta,  bo  sytuacje  bywaja  autentycznie  bardzo  trudne.    

    

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Paris 20 listopada 2024 22:35
20 listopada 2024 23:18

No zaesze są osoby idące na chama. Zresztą oni się tego nauczyli od Rosjan, a swoje dorzucili Niemcy.

Wstawki Ewarysta? Proszę bardzo. Rozpisywał się, a raczej oburzał, ze w polskich szkołach zagosci "wsad banderowski" (tak to określał). Dlaczego? Bo ministerstwo nakazało Ukraińcom, mającym obywatelstwo polskie chodzić do polskich szkół z językiem polskim. I on - inżynier z dużym ilorazem - nawet nie pomyślał, że Ukrainiec z pilskim obywatelstwem to musi być albo małżonek Polaka (gdy chodzi o osobę dorosłą) albo dziecko z takiego mieszanego związku. I proszę sobie samej odpowiedzieć - jakim trzebw być bezmózgiem albo człowiekiem o złych intencjach, aby wkremęcać innym, że w takich rodzinach mieszanych uprawia sie banderyzm? Pamiętam to u dziwiłem się, że żaden z komentujących nie wytknął Ewarystowi takiej niedorzeczności. Stąd muszę takie rzeczy sam wytykać u siebie, bo to jest groźny objaw.

zaloguj się by móc komentować

Gotoxy76 @OjciecDyrektor
20 listopada 2024 23:31

Kurka wodna.. przyznam z ręką na sercu ,że dopiero zajrzałem ,żeby zobaczyć dalszą część fotografii przepięknych krajobrazów swoją drogą niezłej jakości to telefonem Pan robił? Nie chciałbym wywoływać burzy ,ale ja zrozumiałem Pana żart. Podzielę się z Państwem tym co pamietam. Z racji wykonywanej pracy miałem i mam klientów z Ukrainy. Praktycznie codziennie albo prawie codziennie. Piszę miałem i mam bo różnią się od siebie. Przed wojną byli to mężczyźni pracujący najczęściej na budowach, odkładający pieniądze by zrobić sobie remont domu lub zainwestować na Ukrainie. Gdy wybuchła wojna większość.. a może nawet wszyscy dotychczasowi moi klienci wyjechali bronić kraju. Pamiętam ten dzień jak dziś bo nigdy w życiu nie byłem w takiej sytuacji ,żebym się żegnał z kimś kto jedzie na wojnę. To o ile pamiętam na drugi dzień. Mój stały klient z Ukrainy poprosił mnie czy bym mógł się ze mną spotkać poza godzinami mojej pracy (nie będę pisał gdzie pracuje bo to mało ważne), zgodziłem się. Mieliśmy się spotkać o 21.00 ,ale miał zadzwonić jeszcze potwierdzić. Nie zadzwonił ,miałem jego numer więc ja zadzwoniłem. Odebrała jego żona, przeprosiła, wytłumaczyła ,że nie wiedziałem ile jeszcze potrwa załatwiane spraw z firmą gdzie jej mąż pracował. Chodziło mi.in. też o wypłaty. Spytała czy moglibyśmy się spotkać z samego rana 6-7. Zgodziłem się. Gdy dojechałem na miejsce mój klient już czekał. Nigdy nie widziałem go tak zdenerwowanego. Spytałem się co się stało? Odpowiedział: jadę na wojnę. Nie mogę wytrzymać. Żona w Polsce, bezpieczna. Dzieci w Polsce bezpieczne ,ale ja nie wytrzymam, muszę jechać. Usciskałem go i już nie pamiętam co mówiłem bo też zdenerwowany byłem jak to usłyszałem ,ale chyba coś ,żeby wracał cały i zdrowy. Aha jeszcze powiedział ,że sześciu ich jedzie. Wszyscy pracowali w jednej firmie budowlanej w moim mieście. Teraz nie powinienem tego pisać bo niech nie wie lewica co robi prawica, ale napiszę. Nie wiedziałem jak mi pomóc więc mówię, czekaj.. dałem mu na paliwo bo swoim autem jechali. Ucieszył sięz podziękował i poszedł. Za chwilę przyvhodzi drugi, też mój klient. Nie wiedIlem ,że razem pracują. Pytam ty tez jedziesz?  Tak,ja tylko podziękować chciałem. Pożegnałem się z nim również. Na drugi dzień przyszedł jeszcze jeden klient już nie ich znajomy. Mówi jadę na Ukrainę. Na wojnę? Do siostry. Ona w domu dziecka jest pielęgniarką, przy granicy z Białorusią,ale jak trzeba będzie to zostanę. Wszyscy tam już wyjechali a te dzieci w domu dziecka tam zostały. Tam im rzeczy wiozę. Chód zobaczysz. Wyszedłem. Jechal starym passatem kombi. Cały,ale dosłownie cały, wyładowany rzeczami. Zapamiętałem tylko pieluchy pod sufitem. Potem był jeszcze trzeci, też na wojnę jechał. Przez jakiś czas klientów z Ukrainy nie było, ale wnet się pojawili. Tym razem były to kobiety z dziećmi. Zauważyłem jakiś taki ogień w ich oczach, wyglądały pomimo nieszczęść które ich spotkały na silne. To nie były oczy zalamenaej osoby. Była też jedna całą rodzina bogatych ludzi. Ojciec, żona syn i córka. Przyjechali ładnymi samochodami mieli pieniądze. Pobyli trochę i wyjechali do Niemiec. Z tych pierwszych klientów co wyjechali na wojnę, po kilkuiesiacach widziałem jednego. Jechał do Niemiec na jakieś szkolenie przez Polskę. Wyglądał dobrze. Co mówił nie powtórzę :) więcej już go nie widziałem tak jak reszty. Kobiety, czasem z dziećmi przychodzą cały czas. Czasem przyjdzie jaki mężczyzna też ,z tych co nie wyjechali ale to nie tylu jak przed wojną. Z niektórymi kobietami pogadałem. Opowiadały ciezkei dla nich historie. Dzieciom chyba jest u nas dobrze. Łatwiej to znoszą. To mój skrawek doświadczeń z Ukraińcami. Na wszystkich klientów z Ukrainy których miałem, może jedną kobieta była trochę pretensjonalna ,ale reszta niczym się ode mnie nie różniła. 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 21:04
20 listopada 2024 23:42

"To taka ironia pod adresem Ewarysta. Ewaryst ma schizę na punkcie Ukraińców. Uważa, że oni chcą nas mordować,tak jak sowieccy agenci i ich podwładni w 1943-45. No i wszystko co ukraińskie jest "be" wg niego."

 

Dzisiejsi Ukraińcy pewnie i nie chcą nas mordować.

Ale ich rodacy to robili, w skali masowej

I wcale nie byłbym taki pewien czy to byli sowieccy agenci.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Gotoxy76 20 listopada 2024 23:31
20 listopada 2024 23:46

Ja mam sąsiadkę za ścianą, Ukrainka Irina, jest pielęgniarką w klinice w dziale chirurgii plastycznej.

Bardzo cicha, spokojna i miła dziewczyna.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 20 listopada 2024 23:46
20 listopada 2024 23:57

To niech Pan uważa, bo ona jak sie dowie, że Pan z Polski, to na pewno zamorduje...:). Takie ciche są najniebezpieczniejsze.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Gotoxy76 20 listopada 2024 23:31
21 listopada 2024 00:03

Robiłem zwykłym smartfonrm - Galaxy A54. W dobrych warunkach oświetleniowych robi dobre zdjęcia. Ale w słabych juz kiepsko. Ni ale tak ma większość smartfonów. Nie biorę aparstu ze względu na wagę. No i czas robienia zdjęć jest krótszy.

Polecam pozostałe suplementy zdjęciowe.

W symie mamy identyczne wrażenia odnośnie Ukraińców. Są normalni, często bezinteresowni i życzliwi (jako samotny turysta na Ukrainie wielokrotnie tego doświadczylem). A chamów i przykrych jest tyle samo, co w Polaków. Tylko , że chamsteo naszych rodaków nas mniej razi, niz chamstwo przyjezdnych. Stąd te większe oburzenie. 

 

zaloguj się by móc komentować

Gotoxy76 @OjciecDyrektor
21 listopada 2024 00:23

Nasłuchałem się też historii które ma na myśli Szczodrocha, od dziadka mojej żony który mieszkał na Wołyniu choć zaznaczał ,że to niemieccy Ukraińcy o ile dobrze pamiętam ,ale dopiero jak poznałem Ukraińcowi bliżej przy tej wojnie zrozumiałem jak niewiele nas dzieli. Razem bylibysmy "nie do zajechania". Stąd te przypominanie nam o Wołyniu a u nich o Banderze. Kurcze zamówiłem u Pana Gabriela dziś dwie książki a nie zamówiłem "Krach koncepcji międzymorza", myślałem,że mam w domu tylko nie czytałem. Trudno zamówię następnym razem jeszcze jak będzie :) 

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 23:18
21 listopada 2024 00:47

Troche  Pan  przegina,...

...  i  zbyt  idealizuje  te  nasze  wzajemne  relacje  !!!

Wspomne  tylko,  ze  moj  siostrzeniec  ozenil  sie  z  Ukrainka  spod  Odessy.  Sa  dopiero  3  lata  po  slubie,...  tematy  religijne  i  polityczne  sa  ,,omijane  lukiem,,.  Podczas  nielicznych  spotkan  rodzinnych  mowi  sie  ,,o  bEle  czym,,...  synowa  mojej  siostry  ma  ,,duuuze  aspiracje,,  i  ogolnie  wszystko  bierze  ,,na  leciutko,,...  do  kosciola  nie  chodza,  bo  i  po  co.  Wystarczy,  ze  ja  rodzice  ikona  poblogoslawili.

Ale  dosyc  juz  tej  prywaty,  bo  to  naprawde  CIEZKI  temat,...  nie  zaden  ,,patostream,,  a  zwykle  realia.  W  kazdym  badz  razie  mam  sporo  obaw,...  ale  co  ma  byc  to  bedzie. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Paris 21 listopada 2024 00:47
21 listopada 2024 01:12

Odessa jest ateistyczna i rosyjskojęzycxna..:). I z banderyxmem ma tyle wspólnego, co ja z Leszkiem Millerem.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 20 listopada 2024 23:57
21 listopada 2024 02:39

On już dawno wie że ja z Polski.

A zresztą jest śliczna, polec z takiej rączki to nie dyshonor.

zaloguj się by móc komentować

PanTehu @OjciecDyrektor
21 listopada 2024 08:02

Znam wielu Ukraińców, niektórych lepiej innych tylko przelotnie. Jednym " banderowxem" wśród nich jest Kanadyjczyk, który przeprowadził się do Polski i głosuje na KO co w sumie jest oczywiste.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @PanTehu 21 listopada 2024 08:02
21 listopada 2024 10:23

No właśnie...:). I jakoś ten banderowiec polubił Polskę, do której się przeprowadził. I nikt z tych, co straszą banderyzmem tego nie zauważa. Przecież on się z tym.dwoim.banderyzmem nie kryje, a więc żadnej agenturalnej roboty wrogiej nam nie robi, bo inaczej byłby idiotą. 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor
21 listopada 2024 20:35

Ojcze, ale pan Stanisław Michalkiewicz napisał w jednym ze swoich felietonów, że rozmawiał na temat ukraińskiej imigracji w Kanadzie

z pewnym przedstawicielem polonii kanadyjskiej.

I ten Polak powiedzial krótko o Ukraińcach w Kanadzie: banderowcy.

Więc myślę Ojcze Dyrektorze, że  trzeba do tematu podchodzić z szacunkiem, podobnie jak w tej piosence, do balu na Gnojnej.

W przeciwnym wypadku może się to skończyć żle.

I to nie dla Ukraińców bynajmniej, ale dla nas, Polaków.

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @OjciecDyrektor
21 listopada 2024 21:06

To może ma jakiś związek z kontenerem komunizmu i ratowaniem dupy przed ocleniem ?

?

 

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @Szczodrocha33 21 listopada 2024 20:35
21 listopada 2024 21:14

po wyzwoleniu się ,za biurem podróży, gęsiego i labada z legii.

 

P.S.

Matoły.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @MarekBielany 21 listopada 2024 21:14
21 listopada 2024 21:17

Dokładnie, panie Marku.

Cieszę się.

Widzę że obejrzał pan jednak film "Jak car Piotr Ibrahima swatał".

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @Szczodrocha33 21 listopada 2024 21:17
21 listopada 2024 21:30

to nie był.

filmy ?

!

P.s.

tak sobie składam.

z kogutem i (k)urkami.

...

?

 

:)

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 21 listopada 2024 20:35
21 listopada 2024 21:41

Ci z Kanady chodzą na pasku Londynu. I nie zrobią niczegi bez jego akceptacji. A że my teraz żyjemy dobrze z Londynem, to ci z Kanady wyżywają się na Rosji. 

Zresztą sam p. Michalkiewicz nie raz pisał, że Polonia wszędzie jest zinfiltrowana i naszpikowana różnej maści agentami - od bolszewickich/rosyjskich po żydowskich. Więc lepiej być ostrożnym w rozmowach z Polonusem. Zresztą sam Pan dobrze wie, jak to jest wewnątrz Polonii np. amerykańskiej. Co Polonus, to ma inną opinię.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @MarekBielany 21 listopada 2024 21:30
21 listopada 2024 23:47

Jak z kogutem i z kurkami to musi być Bractwo Kurkowe.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 21 listopada 2024 21:41
21 listopada 2024 23:57

Jak na pasku chodzą to dobrze, Ojcze Dyrektorze.

To tak jak na smyczy.

Trzymać ich tylko, to nie będą nas mordować.

Z Polonusami rzeczywiście, trzeba ostrożnie, ma pan rację, Dyrektorze.

 

Zresztą z Polakami też w sumie, a już z tymi zza Buga szczególnie.

Pamiętam film "Sami swoi".

Kargul był zawzięty:

"...już mnie raz twój brat Jaśko mordował...

...a teraz ty się do mordowania bierzesz?..."

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @Szczodrocha33 21 listopada 2024 23:47
24 listopada 2024 21:46

Bractwo Kurkowe zestarło (!) się pięknie i kolorowo.

 

P.S.

... to Ty nadajesz z tego stanu pomiędzy lodem a euforią ?

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 21 listopada 2024 23:57
24 listopada 2024 22:12

Panie Szczodrocha....proszę wziąć teraz głęboki oddech albo jakiś mocny "buch z butli", bo o to linkuję coś, co Pana zadziwi..i chyba nie tylko Pana:

https://m.youtube.com/watch?v=5tPX21cQye4

To jest oczywiście ujawnione jako odpowiedź na strachy Rosji.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Szczodrocha33 21 listopada 2024 23:57
24 listopada 2024 22:20

A tu jeszcze taki Polak i jego wynalazek:

https://m.youtube.com/watch?v=loDc7ap0b0U

W Toskanii pracuje, czyli wg mnie dla Olimpijczyków, czyli Londynu. I nie wierzę, że nie ma już wojskowych wersjii tego wynalazku.

zaloguj się by móc komentować

zw @OjciecDyrektor 24 listopada 2024 22:20
24 listopada 2024 23:23

Może i dla Londynu pracuje, ale za pośrednictwem Szwedów. Olimpijczycy są wszędzie, w Mediolanie też. :)

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @zw 24 listopada 2024 23:23
25 listopada 2024 06:31

Cała Skandynawia trzyma z Londynem, więc to tylko wzmacnia moje przypuszczenia, że w razie wojny armia dostanie takie fajne zabawki. I zamieściłem te 9ba linki dla malkontentów. Na mnie większe wrażenie zrobił ten polski Elon Musk (to oczywiście słup, ale polski słup)

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 25 listopada 2024 06:31
25 listopada 2024 08:09

Czyzby  ?!?!?!

Po  mojemu  to  jeszcze  kupe  forsy  z  nas  WYDOJA,  tj.  o  wieeele  za  duzo,  a  ile  to  pokolenie  Polakow  dowie  sie  za  jakies  pol  wieku,  a  w  praktyce  to  wiecej  -  bo  tak  to  wlasnie  wygladaja,  ten  dete  ,,bySneZ  i  Ynteresy  panstFowe,,...  a  potem  jeszcze  jakac  ,,cFelebrytka,,  czy  inna  ,,YnflOEserka,,  toto  sprowadzi  do  Polski...

...  po  prostu  smiechu  warte,  bo  tak  sie  szuka  ,,frajera,,...  no  i  sie  go  znajduje.

 

To  tak  mi  sie  skojarzylo  po  lekturze  ksiazki  majora  Sujkowskiego.

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Paris 25 listopada 2024 08:09
25 listopada 2024 08:49

Z Białorusi nic nie wydoją...

Bo nie ma z czego. Majlepiej być biednym, bo na biednym.nikt nie zarobi.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 25 listopada 2024 08:49
25 listopada 2024 12:15

...  Bialorus  JUZ  wydojona  !!!

A  ,,nasze,,  jeszcze  doloza  do  tego  TRUPA.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować